*Stjärnvinster på Liseberg*

Gårdagskvällen tillbringades som sagt på Liseberg med några jobbarkompisar.
Körde 5-kamp, vilket gick åt helvete rent ut sagt, kom näst sist haha.
Gick dock bättre på lyckohjulen,kammade hem 2 stycken stjärnvinster 2 kg toblerone och 2 kg marabou, vann även en alladin ask och en film.
Blev sjukt glad då jag vann tobleronen,alltid velat vinna på det hjulet med nada, så äntligen är rätt ord.
Jag var inne hos grannarna med endel också, är ju ingen hejare på choklad föredrar färgämnen.
Fick sån satans skoskav av mina fina pjucks, så inför kvällens festande är det 10 plåster + strumpor som gäller när jag ska inviga mina nya stövlar =)

Bad Jenny vara smakråd precis innan jag skulle dra, så erbjöd hon sig ett linne som hon hade, pallade inte det materialet, men schysst tänkt.
Är jäkligt skönt att man har så schyssta grannar, de erbjuder alltid hjälp och vi skämtar och flumma oss.
Jörgen har ju erbjudit mig både skjuts och tvättmaskin ibland haha och har han sett någon sevärd film kan jag räkna med att han kommer in och fråga om jag vill se den sen *Klockrent*

Sitter på stationen och väntar på Sofie, ikväll ska hon, jag och Sonny göra Göteborgs nattliv haha.

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0