*Telia wake me up*

Grrraau vaknade av att Telia ringde idag, men det var väl på tiden att jag svarade eller rättare sagt hörde det, de ha försökt ringa mig i 2 veckor nu tror jag, men jag hör ju aldrig det.
Hon hade mycket vettigt att säga i allafall om ett abbonemang som skulle passa mig, så bad henne ringa tillbaka på måndag eftersom jag ville prata med pappa om det först.
Daddy Cool har fortfarande endel att säga till om hehe, på både gott och ont, men jag erkänner oftast gott (läste du noga där nu pappa)?? Elfynd kommer du dock inte lyckas med längre hehe.

Ska softa på balkongen tills det blir dags att dra sig till Liseberg ikväll, hoppas vi kör Waterball det är kul =)
I morgon kommer Schofie hit och festar loss med mig, är grymt lack eftersom jag hade sätt fram emot att verkligen dansa loss, kommer nog inte gå så bra med tanke på knät (glädjedödare).

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: TINA M

Ojsan det verkar inte bra...du har verkligen ett oturs år^^ Vet inte ännu när jag kommer upp det beror helt på exet david om jag får bo hos honom.Men antingen i slutet av september eller början av oktober tror jag. Ska passa på nu innan jag stocker till paris^^

Hittat något annat jobb än då?

kram

2008-08-30 @ 10:07:45
URL: http://tinolini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0