*Temys*

Blev lite småsugen på något att käka, så rostade lite mackor och tog en kopp te till *Mys*
Fick en glad överraskning när jag kollade kontot precis, hade fått mina pengar från Crawford, vadå underbart eller.
Önskade att få de innan jag åkte till Stockholm så man kunde unna sig ännu mer, så får jag de nu 2 dagar innan, snacka om tajming =)
I morgon har jag fullt upp hela dagen känns det som, måste tvätta, stryka, städa i ordning här hemma, packa, sen ska jag in till City för att ta en fika med Rickard *Trevligt*
Känns så gött att 3 månaders väntan till Stockholm har blivit 2 dagar, vid denna tiden i övermorgon ligger jag nog och softar på hotellet *Nice*
Kluven ska jag ha med datan eller inte?

// Tin @-]--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0