*Turkosa naglar*

Good morning =)

Jag visste det, alltid är det samma sak när jag ställer klockan, jag vaknar 2 timmar innan den ringer *TYPISKT*
Det första jag gjorde när jag fått upp ögonen någorlunda va att kolla in mina fina naglar ;), målade de i går kväll man får passa på medan man har semester, har ju inte valt rätt yrke till de om man säger så :-D
Turkos är en sådan himla härlig färg, älskar ju alla nyanser av blått, men turkos räknar jag som en egen färg =)

 

Klicka på bilden för förstoring!

Har krupit upp i soffan med en kopp honungsvatten, borde börja klä på mig.
Men tåget går inte förrens 14.50 så behöver inte åka härifrån förren 14.00.
Ska kolla lite på FB.
Får slänga ihop en äggröra så jag få i mig något i af.
Höres i Smålandsskogarna nästa gång ;)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0