*Brasa*

Det första jag gjorde i morse var att tända brasan *Myspys* Fick i gång den som sjutton, möe bra =)
Köpte mig en ny mobil i går, det blev en nice Samsung. Men fick lite panik efter att jag inte fattade allt på den så bytte tillbaka till min Nokia *ler*
Ska byta sen igen ;)
Vi ska strax åka hem till mig och hämta posten vet att de kommer 2 paket idag nämligen =)
Sen blir det Kungsbacka, ska köpa några raketer på ÖB de sålde 50 pack mini raketer för 10 :- as billigt.
Dennis, Affe och de kan ju ha de i morgon.
Tänkte ta en sväng inne på Kungsmässan med innan vi intar min favvo ICA-butik för att handla mat inför morgondagen!
Ska se hur det går för den stirrige Putte där ute haha, he's crazy*

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0