*Bye Bye Christmastree*

Är alldeles tomt bredvid mig nu, har nämligen slängt ut min gran.
Den hade barrat som sjutton nu när jag varit hemma under julen och inte kunnat ha koll på vattnet.
Så slängde ut den nu ikväll, känns som om man har dammsugit barr i en timma, de gröna jäklarna fanns det alldeles för mycket av *ler*
Det känns så juligt med gran så jag kommer givetvis att ha en nästa år igen, nu vet jag ju att jag har plats för en här hemma =)

Känner mig jättetrött, men skulle vilja fortsätta att små pula lite i hallen, men samtidigt är det ett big NO inför det.
Skulle lika väl kunna dona med det i morgon, well well ska pejla läget =)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0