*Hemma för att fira jul*

Fick skjuts av Putte till stationen i dag, satte oss och tog en fika där.
Hade ju varit super nojjig för att inte få min plats på tåget och att det skulle vara en massa folk, men fick min plats och kunde andas ut *ler*
Känns konstigt att vara i från Putte nu, känner mig så hemma hos honom nu, bor ju där en hel del också!
Men det ska nog gå bra, kan vara bra att vara i från varandra lite också eftersom vi ses så mycket p.g.a att vi jobbar ihop med. Men visst kommer man sakna honom rejält.
Tanken är att vara här i Värnamo till söndag, men blir saknaden för stor så kanske man åker hem tidigare det återstår att se =)
Så som ni förstått är jag hemma hos mamma & pappa nu. Sofie var här en sväng och fick sin julklapp, sen ville jag ju se hennes mage också ;)

// Tin @-}--



I'm gonna miss

Kommentarer
Postat av: julia!

åh ska sofi ha barn?

mysig kille du verkar ha som ger dig så fina klappar:)

2008-12-21 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0