*Klätt granen*

I dag har jag och mamma som sagt gjort stan, trevligt trevligt*
Hittade lite smått & gott, bl.a ramar till mina studentkort som jag har förstorat.
Träffade Emelie och Putte en snabbis där också, det var ju inte lite folk om man säger så.
När vi kom hem blev det lite julpyntande köpte en mistel och så tog vi in granen och klädde den, blev jättebra.
Ska lägga in bilder på lägenheten julstilad sen närmare jul :-D
Nu ikväll var jag och mamma och åt på den grekiska restautangen som ligger här nere, svin gott, jag tog blandat från grillen denna gången mums mums*

// Tin @-)--

 Putte väntar på att jag ska bli klar!
 Julskyltning på NK*
 Ramade in studentkort
 Granen klädd & fin*
 "Liten" julklappshög"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0