*My Sweety*

När jag höll på att somna innan så fick jag ett gulligt mess av Putte, stod att jag skulle kolla utanför dörren*
Där utanför stod en kasse med 10 pack coca cola, 10 röda rosor, och Lindtchoklad han är så snäll så det finns inte =)
Vet inte hur många rosor jag fått av honom den senaste månaden, kunde ALDRIG tro att han var gullig.
Helt sjukt egentligen att vi aldrig pratat i en riktig diskussion på typ 1 år (sen jag började där), och började nu i höstas och vad det resulterade i är ju inte svårt att se *ler*

// Tin @-}--



From my lovely*



3>

Kommentarer
Postat av: TINA M

Ge mig en sådann kille tack!!

2008-12-03 @ 22:42:40
URL: http://tinolini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0