*Shopping med mamma på G*

Godmorgon!

Vaknade tidigt idag sitter invirad i ett täcke med en kopp te och väntar på att Putte ska ha duschat klart så man kan få fixa till sig.
Han ska skjutsa hem mig sen så jag kan fixa lite hemma innan jag ska in till stan och möta mamma som kommer hit idag.
Vi ska väl shoppa loss lite, jag har Panduro, Lagerhaus och Papeterie i sikte *ler*
Tror vi ska hitta lite julklappar till kusinbarnen.
Lite segt att ju äldre kusiner & kusinbarn blir desto svårare blir det att köpa till de om man inte vet att DET gillar dom.
Nea har ju världens underbaraste önskelistor vilket gör det hela mucho lättare.
Och Emelie & Affe är ju superlätt med tanke på deras åldrar, Affe är fortfarande leksakskillen och Emelie är en pyssel madame =)
Jag & mamma ska sätta in min gran i dag med, eftersom jag inte kommer att vara hemma mycket i jul så tyckte jag att man lika väl kunde sätta in den redan idag =)
Dags att fixa sig, I''ll be back*

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0