*Uppskattad julklapp*

Jag kunde inte hålla mig utan gav Putte sin julklapp redan nu, vi firar ju ändå inte julafton ihop precis och det är jul, så why not tänkte jag ;)
Den satt väldigt rätt kan jag säga han blev jätteglad och överraskad, hade ju skrivit en liten text om varför han fick det och tror allt han blev lite rörd hihi*
Kan säga nu att han fick ett presentkort på Hagabadet för att gå på massage eftersom han har haft barnen sedan de var små så tyckte jag han kunde behöva lite egentid =)
Kul att han blev så glad över det . . .
Vi har även skrivit våra julkort, vi skickade ett till vår gamla chef faktiskt, han bor ju här i närheten, han lär ju inte blir ledsen av det i allafall haha.
Granen är klar nu här, jag tycker den blev sjukt fin även om den är rätt gles*
Ska käka nu sen lär det bli soffan resten av kvällen*

// Tin @-}--





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0