*1:a ensamma natten*

Då börjar denna dagen gå mot sitt slut och det är strax dags för mig att ha premiär för att sova själv i denna lägenheten =)
Det blev en filmkväll för mig, kollade på En förtrollad romans som gick på 3.an, halvkollade kanske är rätt ord för höll på att dona liiiite samtidigt.
Sitter perfekt med att vara ledig i morgon för har endel att fixa med.
Hade tänkt ta en sväng in till Nordstan för att köpa en hålslagare som kan vara bra att ha till alla viktiga papper som ska in, måste till Claes Ohlson och se om de mattallrikarna som jag såg i Jkpg även finns här =)
Eftersom ett champagneglas gick sönder så ska jag till Åhlens med för att se om de finns kvar där + lite annat tjaffs. Ska även hem till Cilla och hämta grejer där, har alla mina jackor och skor kvar där m.m.
Hade tid till UM i morgon kväll med, men ska avboka den ser ingen anledning att gå dit för prata några minuter och sen kiss and goodbye typ . . .
Nepp nu ska här sovas, Godnatt Godnatt . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0