*Bon Apétit*

I dag var det dags att ta fram kökstalangerna, fast blev visserligen bara spagetti och köttbullar =D
Jag känner fortfarande inte så mycket av det jag äter, hoppas mina smaklökar kommer fram snart, för känns trist att käka när man inte känner hur det smakar =)


De ringde från Feelgood innan och frågade hur det var med min höft och jag sa att det blivit bättre.
Sen sa de att det bara var att ringa om den skulle börja krångla igen.
Fick även telefonsamtal från min chef som trodde jag var hemma p.g.a höften man bara ehm nepp =)
Men sa som sagt att jag kommer i morgon, vilket verkade chocka honom lite haha.
Blir en kortvecka för mig, ledig i måndags, sjuk idag och sen Uh La La bara 2 dagar kvar till helgen . . .
Nu ska jag gå och packa upp mer kläder, det enda som syns att det försvinner från alla kassar och lådor =)



Jag i min fina blå soffa haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0