*Det är detaljerna som gör det*

Nu har mina kära föräldrar åkt hem, blev tomt direkt skönt också för jag har inte orkat vara så social nu när jag har varit så hängig . . . Hur som helst så har de monterat och skruvat ihop alla stora saker så det  "bara" är att packa in nu framåt. Ska ta tag i det mer i morgon, ikväll får det bli en TV kväll, går rätt bra på 3:an ikväll annars har jag ju lite filmer som jag köpte från Ginza som kom i torsdags =)



Min läckra lampa är på plats, dock är väggen inte som på bilden såg skumt ut där!



Praktisk skoförvaring (finskorna alltså), ska även måla om hela garderoben + dörr.



Min najjsiga Tv-bänk och ännu najjsigare TV =)



Blev denna istället för de svarta glasen, men dessa var med mycket stiliga tycker jag!



Mina väskor räckte inte långt på det bandet *hrmm*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0