*DVD-sortering & BWO*

Har krypit upp i soffan för att kolla på Melodifestivalen.
All cred till BWO säger jag bara, har de gjort en enda låt som är dålig egentligen???

Fixade mina DVD-filmer, hade tänkt att ha de i antingen bokstavsordning eller färgnyanser, men eftersom jag har de i en låda nu så slutade det med att jag bara la i dom.
Saknade dock mina Time Out säsonger, antar att de är kvar hos mina gamla sambos ska messa Cilla i morgon och kolla, för de tillhör favoriterna . . .
Jag är sugen på något gott jag har en massa godis hemma lite här och var, men är inte sugen på just godis.
Funderade på att köpa hem glass när jag var och handlade, ångrar nästan att jag inte gjorde det nu.
Lite vaniljglass med chokladkross hade inte suttit helt fel nu =)





Har haft min godaste måltid hittils i denna lägenheten.
Blev klyftpotatis, fläskotlett med kantarellsås och paprika.

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

shieet va filmer :) va tycker du om dansklippet på min blogg?:D

2008-02-23 @ 20:47:10
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0