*Egenkompat plåster*

Vilken underbar vårdag det har varit och är idag.
Var ju helt ljummet ute sen när solen kom fram helt var det galet varmt *Niiice*
När jag var på väg bort mot Radiotorget så får jag syn på lite blod på lite post,kollade direkt på mina händer men syntes inte till något sår eller blod alls.
Efter ett tag kollar jag igen och ser hur det "strömmar ut" blod från ena fingret och det ville absolut inte sluta hur mycket jag än försökte.
Så vad gör man? Jo man tar vad man har; gummiband och plast haha, så fick vira in mitt finger i det och ha på rundan. Fick dock byta det en gång såg lite spookie ut.
Såg ut som om jag hade blivit av med en del av fingret och hade det i en påse ( Vet att jag kollat mycket på Prison Break, men så var det)
Tokigt det kan bli =)

Nu är jag galet trött, så ska sova lite innan jag gör kvällsmat är sugen på potatis men det får bli nästa vecka eller till helgen.



Det var väl snyggt *ler* !?!

Kommentarer
Postat av: Jenny

USCH!!! =/ tål inte sånt!! Stackare =(

2008-02-18 @ 16:26:31
URL: http://jennssan.blogg.se
Postat av: Jenny

Tackar så mycket för tipsen! ja ska lyssna igenom en massa innan jag bestämmer mej, bland annat dessa =) tack!

2008-02-18 @ 19:07:35
URL: http://jennssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0