*Flyttdag 2 mot sitt slut*

Då ligger man uppkrupen i sina nya 120 säng, äntligen kan man röra sig lite =)
Varit hängig hela dagen, inte alls sugen på att göra något, så typiskt för det finns en jäkla massa att fixa med, röra är bara förnamnet på lägenheten just nu (men det ingår väl).
Ska bli underbart att få vara ledig på måndag så man kan gå här hemma och dona och förhoppningsvis bli frisk.
Vi började dagen med att åka till IKEA och shoppa en massa . . . fick tag i allt som vi hade tänkt + en massa mer.
Dörrarna till min Billy hylla som jag hade spanat på fanns tyvärr inte så fick ta en annan som var skit snygg den med, men den får ni se sen när jag uppdaterar med bilder . . .
Mamma och pappa monterar som bara den nu, synd man inte kan köpa det färdigt.



Jag uppkrupen i nya sängen . . .

Kommentarer
Postat av: pia

Hoppas du blir frisk snart så du orkar börja med det roliga pysslandet!!! Kul att du äntligen är på plats:)

2008-02-03 @ 09:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0