*Ge mig bara =)*

Vad grejer man får för att man flyttat nu då =)
Från Hemköp får jag gå och hämta en grillad kyckling som välkomstpresent, om jag ville fick jag även glödlampor från en affär, men slängde den kupongen.
Och nu fick jag från ICA att jag får komma och hämta ett ½ kg bryggkaffe och en påse med kanelbullar.
Det är ju bra saker i allafall, kommer hämta kycklingen och bullarna, kaffet kanske jag tar bara för sakens skull man är ju smålänning *skrattar*

Idag på jobbet fick vi tårta pga av vi hade lyckats bra med ODR:en eller något.
Efter 2 uppgångar kändes den i halsen kan man säga, hehe inte så bra att käka tårta och sen springa i en massa trappuppgångar =) Kom fram en gubbe och sa "Vad snabba knän du har, de är snabbare än hissen", haha lite små cute =)

Hade bokat tvättid mellan 18.00 - 20.00, och så var jag hemma 14.10 så stack ner och kollade tiderna, men var ingen som hade före mig så tog den vid 14.00 - 16.00 istället.
Så sitter och väntar på att gå ner och slänga in det i torkrummet för här går det undan =)
Hade inte haft något emot den sena tiden, men rätt skönt att ha det gjort så att man slipper tänka på det.
Ska börja dra mig nedåt, See ya later . . .

Kommentarer
Postat av: TINA

Vilka arbetstider har du? Tips om hur man får jobb inom posten? du måste verkligen ha kondition.

2008-02-22 @ 19:05:01
URL: http://tinolini.blogg.se
Postat av: Tina M

Här får vi Gratis Pizza och en massa gratis synundersökningar hos olika optiker samt på mekonomen och halva priset hos alla tandläkare.och 1 gratis busstur inom länet

2008-02-22 @ 23:53:50
URL: http://tinolini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0