*Ge mig ljus, damn it*

I'm going crazy right now . . .
Min så kallde lampa ha trillat ner på båda sidorna och jag HOPPAS verkligen att det är det som drar ner på ljuset i vardagsrummet för jag tycker det är alldeles för mörkt här. Jag hatar när det ser mörkt ut i rummet mitt på dagen, asså jag har ljus men det är ändå för mörkt här.
Trodde aldrig att jag skulle säga det men just nu saknar jag min gamla golvlampa som man kunde vrida upp ljuset på så det blev himla ljust *Buhuu*

Började dagen med lite veckohandling, köpte lite baskryddor så man har det hemma, lite annat "torrt" som håller länge. Och såklart min dagliga jobbdos bestående av bananer, yoggi, mackor, skit trist, visserligen gott.
Men äsch jag vet inte, ge mig lite tid så ska jag bli vuxen på matstadiet också.
Fast dagens middag kommer att bestå av min egen köttfärsröra med matlagningsgrädde, majs och paprika och ris till det.
Vill baka lite med, men få vänta lite med det eftersom jag inte köpt hem mjöl, socker, bakpulver m.m.
Tänkte ta hjälp av mamma när hon kommer för det blir så tungt att bära ju.


Kommentarer
Postat av: jenny

Haha! ja el hur! Nä men jag var på party humör tills vi kom in till staden.. men på det trista stället kan man ju inte bli annat än seeeeg el nått.

hehehe

2008-02-10 @ 14:25:02
URL: http://jennssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0