*Jag ville slå henne*

Arg är bara förnamnet på vad jag blev på en tant idag på min runda *Gaah*
Tanter/Gubbar kan delas in i 2 kategorier gulliga & förstående till ragator & gnälliga.
Vad var det idag då? Jo en tant blev sur för att tidningen var blöt (regnade som vattenfall nonstop kan tilläggas) och frågar om jag har en annan till henne.
Vilket jag förklarade lugnt att jag tyvärr inte hade men att hon kunde ringa till dem och få den reklamerad och då börjar det "Varför ska jag ringa ett betalsamtal?"
 Vad svarar man på det liksom, men sa att det var den enda som hon/jag/vi kunde göra.
Så börjar hon gnälla på att det aldrig har varit så förut och att vi ha skydd, så förklarade att jag skyddar det så gott det går, och hon bara utbrister "Det är slappt"
Då var det någon som föll jag blev såååå ARG och ska ändå hålla god min, så frågar henne lite irriterat vad hon menar med det, men då får man en dörr i ansiktet.
(Förlåt mamma), men JÄVLA KÄRRING rent ut sagt eller som Benny sa sen när jag förklarade varför jag var sur "Tyst med dig ditt gamla dökött" haha.
Jag blir så förbannad av sånt, det hade väl räckt att hon hade tittat ut och sett vädret, förstår att hon tyckte den var blöt men man kan faktiskt diskutera ordentligt.
1:a tanken jag fick när hon sa det va på Tommy och Olle om jag skulle bli kickad om jag skällde eller gav henne en rak höger haha.
Snacka om att inte ha mycket till liv, hon kan sitta där med sina korsord och stickpinnarna uppkörda någonstans =)Men på ett sätt "vann" jag, eftersom hon bara drog igen dörren, hade tydligen inga ord *Got Her*


Kommentarer
Postat av: Markus

http://www.humorsajten.com/bildspel/pages/reklam.htm

2008-02-26 @ 20:36:06
Postat av: Sara

hahahah :D Rolig tant.. :P

2008-02-26 @ 21:49:45
URL: http://payinginnaivety.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0