*Några rader innan sängdags*

Då var man nerbäddad och klar för sin kommande beautysleep haha =)
Kvällen blev lugn fixade lite inne i klädkammaren, ska köpa 2 lådor att ha allt småplock i som strumpbyxor, skärp m.m. Så typiskt att lönen kommer på måndag och inte på fredag, hade ju hellre gjort stan till helgen än sen mitt i veckan . . . Fick en snabb visit av John med, en kollega som var här och lånade en film =)

Blev lite nöjd över mig själv med, förde över de sista till pappa nu som vi köpt möbler m.m. för.
Och kan glatt konstratera att efter att ha betalat lite med pengarna på mitt sparkonto till lägenheten och massa möbler och andra inredningsgrejer så har jag tillräckligt med pengar över nu till att ta en resa.
Vilket jag inte ska göra förren i höst om man inte tar en weekend innan, men i allafall *Kul*
Jag är så jävla ekonomisk mohaha, jag är nog både en spara och slösa, men lyckas kombinera det jäkligt bra och har koll på läget så att säga. Undrar vem det beror på atjooo*

Godnatt Godnatt säger jag nu i allafall @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0