*Nerbäddad i soffan*

Har bäddat ner mig i soffan nu eftersom jag är så galet trött, men vill inte sova riktigt än.
Stor sömnrisk här kan man säga, men men ska nog klara mig annars blir det att springa över till sängen.
Inte sovit en blund i eftermiddag så det är ju inte så konstigt att man är trött nu, varit uppe sedan 05.00.
Min arm värker så smörjde på lite Zon, tror det beror på dagens jobb, har burit oerhört mycket på vänster armen =(
Kollar på Kustbevakarna, 1:a gången jag såg det tyckte jag att det verkade riktigt trist, men är rätt intressant faktiskt.
*********************************************************************************************************************************
Tänkte på en sak, nämligen namn på kompisar.
Jag känner så himla många som heter Daniel, Christian och Fredrik kan bli jobbigt ibland när man pratar om dom och familj/kompisar/kollegor tror att man pratar om samma person, samtidigt är det ju jobbigt att behöva förklara vem man menar ibland, så namnet får står för alla =)
Kollade min MSN och telefonbok (Visserligen samma namn), men hade sjukt många Daniel.

Daniel. H
Daniel. J
Daniel. B
Daniel. B
Daniel. H

Nu ska jag nog lägga mig ändå står inte ut längre *Godnatt*

Kommentarer
Postat av: TINA

Daniel är nog ett väldigt vanligt namn jag har typ 6 st i min telefonbok.

2008-02-29 @ 12:12:15
URL: http://tinolini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0