*Ont i benen*

Usch vad trött jag är nu, har ju inte jobbat sen i fredags så va segt nu när man kom hem.
Var nära att försova mig idag, skulle ställa om klockan till 05.00 vaknade 05.15 och flög upp ur sängen eftersom jag skulle ner till vagnen vid 05.25, kan säga att det gick jäkligt fort.
När jag kollar på mobilen har jag råkat ställa den på 15.00 *Ooops*

Har så jäkla ont i benen det är inte i huden utan mer i benet/skelettet vid vaderna och "framsidan".
Går knappt att beskriva det, men det är inte najjs alls.
Känns som det ena benet vill vrida sig utåt när jag går *hrmm*

Fick många nyfikna frågor om lägenheten, de komiska är att de jag jobbar med på mitt kontor skryter om den för andra när de pratar haha, men har verkligen gjort ett kap i denna staden *ler*
Fredrik kom fram med en bild på Jämtin idag och tyckte ja skulle ha den och det tyckte jag med haha, jag är väl den enda som håller på HV där ute =)

Tänkte ta och läsa lite nu, sen behöver jag nog en powernap . . .


Kommentarer
Postat av: jenny

den där känslan i benen där framme i "skelettet" som
du beskriver det har jag också fått ofta förr =/ jobbigt som bara den.... en tröttande känsla liksom! Jag smorde in benen med svalkande leg gele som jagköpte på bodyshop! Jätte skönt! prova de ;)

Kramis

2008-02-06 @ 17:58:08
URL: http://jennssan.blogg.se
Postat av: mamma

Ett litet tips till: prova din Siduro-salva.Den tror jag hjälper. Kram.

2008-02-06 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0