*Så jääävla nöjd*

Just nu sitter jag uppkrupen i soffan och känner mig så attans nöjd, nöjd över vad?? Lägenheten såklart =)
Har äntligen packat upp allt och fått undan det från golv och bord m.m.
Här är så himla nice nu och snyggt, återstår gardiner, mattor och 2 lampor som jag tror kommer att vara fixat efter helgen. Så efter helgen lovar jag att jag ska lägga upp bilder på hela lägenheten och hur den har blivit har ju dröjt med det lite just för att jag vill visa allt direkt =)

Har ju bott här i exakt 1 vecka och 2 dar nu och det har känts så naturligt hela tiden, jag har inte haft några speciella tankar eller funderingar alls.
Samma dag som jag fick nycklarna kändes det inte så speciellt heller, det var mest en på tiden känsla man hade.
Har ju ändå väntat på en lägenhet sedan augusti så kändes som sagt mer "Som nu så".

Var hos Cilla och hämtade mina sista grejer innan, hade lite post och jackor där.
Hade även med mig gardinerna som hon ska sy åt mig, men båda kom fram till det var svårt att se det framför oss när vi inte va i min lägenhet, så hon kommer hit till veckan och ska mäta och nåla och se hur vi ska ha det ;)
Ska fortsätta slöa lite innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0