*Sjuk på flyttdagen*

Fick stanna hemma från jobbet idag, sån attans otur att man ska gå och bli sjuk samma dag som man ska flytta in *Booring*
Är inte lika igentäppt idag som igår, men fortfarande öm och kallsvettig så har säkert feber.
Jag knappra på alvedon och klunkar honungsvatten i mängder i allafall.
Om en timma ska jag möta mamma & pappa på Frölunda Torg där vi ska möta mäklaren och göra klart allt =)
Funderar på att gå ner till Majornas Livs och hämta ett paket från Ginza, sen kom jag på att jag inte ätit något sedan jag kom tillbaka från rundan i går (ca 13.00).
Kanske kan ta en sväng inom Donkan på torget sen...
Uppdatera mer i eftermiddag/kväll . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0