*Skratt garanti*

En sak som är säker när man jobbar på Posten är att man har jävligt kul med kollegorna.
Samma här som det var i Värnamo, kan stå och skratta rakt ut en massa så kul har jag åt/med dom.
Alla munhugg, skämt, "grodor" m.m.
Dainah är ett kapitel för sig så jävla cool är hon, i dag fick man heta Prinsessan Rosenknopp för att jag hade ett diadem på mig, och såklart så sa hon det på ett roligt sätt.
Det är väl det alla människor gör egentligen, säger saker på olika sätt som gör att det kan låta skit kul även om det är en "värdslig" sak =)



På jobbet idag!

När jag precis kommit hem så hörde jag hur det lät vid dörren eftersom ringklockan inte fungera så tänkte jag om det kanske var någon som försökte göra sig hörd så gick och öppnade.
Möts av vaktmästaren som stod utanför och bytte namn på min skylt, så nu är Ö. Andersson borta =)
Sa även till om ringklockan, så han kom in och kollade, då visade det sig att de som bodde här innan hade målat över klockan så det stelnat så signalen inte gick fram. Så nu är även det fixat =)



Much better I think!

Kommentarer
Postat av: zalina

snubblar förbi här :) Vill du hjälpa mig att tala om jag ska ha skärp eller ej till min sjorta? titta in bloggen & lämna en kommentar :) ha en trevlig kväll :)

2008-02-21 @ 15:35:52
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se
Postat av: zalina

Tack, jag har ingen aning om vad jag tycker själv :) men tackar för att du tyckte till :) ha en underbar kväll :)

2008-02-21 @ 19:12:46
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0