*Stan nästa*

Goodmorning Everybody!

Vaknade 12.00 idag och känner mig verkligen utvilad, vaknade av att grannen borrade det är en fin väckarklocka det *Wröö* Tänkte göra stan en liten stund för jag orkar inte gå där egentligen, men behöver en sådan där färgglad dammvippa eller vad det heter, blir nervös varje gång solen skiner och jag kollar på min TV och på TV-bänken.
Annars har jag inga speciella planer för dagen mer än att fortsätta och plocka och framförallt dammsuga det behövs om man säger så, men eftersom det blir skitigt på golvet när jag plockar upp och styr om hela tiden så har jag väntat med det, men nu så =)
Blir Melodifestivalen ikväll och jag måste erkänna att jag har haft noll koll på när det börjar i år, såg det av en slump i Metro igår. Synd att det inte var några roliga artister här i Göteborg, för hade det varit det hade jag köpt en biljett.
Är bara E-Type jag är nyfiken på ikväll. Dags att fixa sig, so long*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0