*Tvätt/Stan*

Vaknade rätt tidigt idag så gick och små pulade lite, vid 12.00 var det dags och tvätta vilket gick prima.
Va en kille där precis när jag kom så han visade lite hur man skulle göra =)



Efter min tvättning så drog jag mig till 5:an för lite shopping =)
Hittade tallrikarna som jag ville ha köpte både mattallrikarna och assietterna.
Hittade även en hålslagare och en sån där sak som fäster papper, vad det nu heter?
Det är inte bra att komma mellan med fingret iaf =)
Hittade champagneglaset med som tur var + ett fint vinställ.
Min adressändring verkar funkar för fick kort från kusinen och hans familia idag *Nice*
Nu ska det bli filmtime, innan jag tar tag i "hemmet".


Kommentarer
Postat av: Jenny

tack så mycket =)va glad jag blir.

Kram

2008-02-04 @ 16:21:59
URL: http://jennssan.blogg.se
Postat av: pia

Vilka snygga tallrikar!

2008-02-04 @ 18:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0