*Ännu en packning*

2 dagar kvar till flytt . . .

Jag fattar inte hur jag ska orka med fredagen är så extremt trött denna veckan till och med när jag har haft min powernap, kommer bli en påfrestande helg kan man verkligen säga.
Behöver verkligen min lediga dag på måndag, ska bli skönt att sova ut =)
Har börjat småpacka här också, har hunnit bli en heldel sen augusti nu.
Har det mesta på vinden som vi ska plocka ner och kolla igenom idag eller i morgon.
Vet att min kombinerade VHS/DVD finns där, en kasse från Ruth M.fl med lite champagneglas och sen den stooora resväskan.
Här nere i lägenheten har jag en stor bag, en mindre resväska, min TV och små kassar, så kommer nog bli endel som sagt. Men Cilla ska ta det i sin bil och köra upp =)
Dags att fortsätta lite, blir lätt man drar sig undan . . .
Vi satt och spekulerade vem som kommer att bli den 1:a som kommer och hälsa på =)
Egentligen är det ju Erik som ska vara med och flytta men om man räkar bort honom så tror jag det blir någon av mina "distanskompisar".
Kanske någon jobbarkompis???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0