*Bambi på hal is*

Det måste vara en "hända-allt" vecka.
I dag var det svin halt när vi skulle åka ut på våra rundor, när jag har lämnat min 1:a del och ska upp för backen mot mitt distrikt så ser jag en ambulans med blåljus.
1:a tanken var att det var en jobbarkompis, när jag kommer närmre ser jag 2 postbyxor och en cykel som ligger på gatan och korgarna lite här och var + Olle & Birgitta som står med ambulansmännen.
Åker fram lite till och får syn på Lola fastspänd då de rullar in henne i ambulansen =(
Då visar det sig att hon har brutit foten, den hade bara hängt, stackars Lola kommer bli tomt nu när hon blir sjukskriven. En av ambulansdsförarna hade också halkat precis när de skulle hoppa ut (lite komiskt).
Visade sig att det var flera kollegor som hade trillat av cyklarna i dag, själv klarade jag mig men man var svajig ibland, värst är det på sådana där plattor....



R.I.P

Heath Ledger hittades tydligen död i sin säng med.
Känns verkligen overkligt att han av alla människor, men där ser man vad som kan hända.
Min favoritfilm med honom måste vara 10 orsaker att hata dig.

Kommentarer
Postat av: kristin

Va rädd om dig honey! Cykla lugn som man säger :P

2008-01-23 @ 21:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0