*Dessa sega söndagar*

Då var det söndag igen, vilket innebär "GUD-VAD-JAG-ÄR-RASTLÖS"
Och det är jag verkligen, har inget att göra nu när allt är nerpackat, stör mig på att jag inte tog med mig min bok hit.
Trodde inte att jag skulle ha så mycket tid till att läsa, men det hade jag verkligen haft . . .
Om en halvtimma får vi dock lite gäster i allafall, Sven, Kristina, Inger och Olle kommer hit på lite fika =)
Sen går mitt tåg vid 17.58, ska bli skönt att jobba i morgon hoppas det är hyfsat väder, eller vad sjutton det kan vara hur som helst bara det inte regnar, alla tanter blir så lacka då.

Jobbhändelse i veckan då.

Tant : Kan du komma hit lite.
Jag : Japp
Tant : Jag betalar 30 kr för denna tidningen då vill jag inte ha den blöt.
Jag : Jag kan faktiskt inte hjälpa att det regnar ute.
Tant : Ni får väl skydda den då.
Jag : Vi har skydd på  moppen, men det kommer in lite i allafall, kan tyvärr inte göra mer.
Tant : *Muttrar & går in igen*

Ursäkta men ni är fasen sjuka i huvudet ibland, snälla tänk innan ni gnäller.
Kolla ut liksom, tror folk verkligen att vi vill dela ut blöt post??, det är inte så kul för oss heller när det klibbar ihop och rinner. Skulle vi inte dela ut skulle det bli ett herrans liv för det, för det är stenkoll när alla Allers, Hemmets Journal och Dagen kommer *Jisses*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0