*Empty room (Bilder)*

Hemma i Götet igen, resan hem gick göör bra =)
Så komiskt när jag åkte hem för några månader sen såg jag en kille på tåget som jag tyckte jag kände igen så tog en smygbild på honom när han sov (jag vet att jag är skum).
Trodde att det var en kompis till Fredrik och hans kompis Björn vilket det inte var sen.
Och när jag skulle gå på vagnen vid Centralstationen nu ikväll, vem ser jag inte? Jo killen haha så roligt.
Båda 2 tittar på varandra som man kände igen varann *knepigt* Vad har jag sett Mr X liksom!?!
När vagnen stannade vid Chapmans Torg fick jag en WROAAA känsla, för himlens namn där ska jag ju gå av sen i fortsättningen *Softisch*
Och lite bilder från min lilla packningshelg då . . .



Detta är det som återstå i rummet,



Här vart det väldigt tomt nu, denna sidan ska jag även ha med mig till lägenheten.



Mitt flyttlass i lådor, lägg till en soffa, säng, sminkbord, hylla, runt bord och ett vitrinskåp hehe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0