*En muppdag*

Morgonen började med att jag trodde jag skulle bli blind, nästan i allafall.
När klockan ringde skulle jag tända sänglampan och då hör jag världens smäll sen får jag lampan i ögat och den går sönder.
Blev skit rädd och paff, då måste ju lampan suttit löst och sen gick den innan jag tryckte på knappen,
Hittade nyss lampan under sängen och den där silverdelen sitter kvar i lampan, få se om Cilla har en tång så man får bort resterna *Spookie*

Haft jätteont i höften i dag, det blir bara värre dag för dag =(
Så gick in till chefen så han skrev ut ett papper så jag kan få komma till Feelgood.
Så i morgon har jag fått tid hos sjukgymnasten, hoppas de har någon koll på vad det kan vara för das ist nicht gut. Jobbigt om de inte kommer kunna göra något, för det kommer att påverka jobbet en massa.
Kan inte fortsätta springa och dela ut om jag har så ont, haltade till och med på rundan *Blir tokig*

Något kul då?
Hade fått mitt paket från Bluebox idag, så hehe har världens coolaste tårtspade nu *ler*
Hoppas jag får mina böcker från Bokus snart , hon skulle ju göra en ombeställning förra veckan, så ger de till fredag annars blir det liv i luckan säger jag bara =)
Ska läsa lite nu med TAKLAMPAN *Jisses*

So Long guapas // Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0