*Flyttpackning påbörjad*

Nu är jag hemma i Värnamo och har påbörjat packningen smått och är redan trött på det, gud vilken tid sånt tar.
Så himla mycket småplock verkligen, papperskorgen är full med saker som ska slängas det som ska gå till återvinning. Kassen som egentigen ska vara i står jämte med vanligt skräp i jämte det hittar man en kasse med grejer jag inte vill ha men som jag inte vill slänga som kompisar/kusin-vitamin ska kolla om de vill ha något av det (väskor, filmer, böcker m.m.).
Jämte den kassen står ännu en kasse med kläder som jag inte vill ha längre som Nea ska få spana genom.
Lär blir en jävla massa i morgon, behöver hjälp av mamma och hon är upptagen nu =()
Följer lite bilder med =)



Rummet före med endel grejer får se hur det ser ut på söndag när jag åker hem =)





Sådär packning i full gång vilket betyder en jäkla röra ett tag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0