*Give me strength *

Cilla & Yusuke är inte hemma så känner min lite rastlös och ensam, fast det är väl lika bra att börja vänja sig vid den tanken nu *Usch & Fy & Blä*
Jag har ingen styrka alls nu känns det som, borde packa lite nu, men jag orkar knappt lyfta något så öm är jag.
Har på mig en t-shirt, en fleecetröja och en poncho över det ändå fryser jag häcken av mig.
Så blir att vara hemma från jobbet i morgon, och som sagt känns det inte så kul att behöva vara det just i morgon, men känner att det är lika bra . . .
***
Vill inte lägga mig riktigt än, men samtidigt har jag ändå inget vettigt för mig.
Kanske ska göra mig en sista kopp honungsvatten och krypa ner i sängen och ligga och läsa tills jag anser att det är dags att suss!?!
Måste ringa Cilla och säga att jag stannar hemma i morgon så de inte väcker mig och tror att jag har försovit mig.
Fast måste ändå ställa klockan så jag kan ringa jobbet och säga att jag inte kommer, kanske messa Olle redan ikväll!?! Kommer väl bli lite bloggande i morgon förmiddag, för sen måste jag ägna mig åt flytten.
Men ska uppdatera så gott jag kan så ni få se min lya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0