*Honungsvatten & Halstabletter*

Mysbrallor och fleecetröja på och invirad i mitt täcke med en kopp honungsvatten . . .
Jag känner mig så himla hängig, mitt halsont har även gått över i en igentäppt näsa med kliande ögon =(
Det är då fan att man ska bli sån här innan flyttdagen, slagit lock på öronen med *hatar det*
Jag hoppas verkligen att det blir bättre under resten av dagen för det sista jag vill är att behöva sjukanmäla mig just i morgon. Varför? Jo för att jag hade försökt få ledigt i morgon då känns det inte trovärdigt om jag ringer och sjukanmäler mig ju. Fast som Håkan sa jag är vittne till att du låter täppt *ler*

På tal om ledigt i morgon det är flera kollegor som kommit fram och frågat om jag ska flytta i morgon och varför jag inte fått ledigt. Anledningen var ju att det redan var massa som skulle vara lediga.
Men eftersom detta är en flyttledighet så ska de tydligen inte kunna neka mig det, låter ju käckt *suck*
Nu är jag inställd på att jobba i morgon, men stör mig ändå på att jag inte fick ledigt.
Är ju ledig på måndag i allafall, fast det är ju i morgon allt händer.

Nu när jag kom hem hade jag fått en AVI från Ginza och fick ett stort smile när jag läste adressen.

Det stod Martin Karlsson på den, jag kan ju inte påstå att Martin och Katrin är så lika haha as kul *pucko*

Ska vila lite nu, känns som man behöver det . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0