*Jag hatar er*

Hittade detta inlägget i ett forum som en kille hade länkat inne på Facebook tycker det var så kul så måste dela med mig av det =) Vad ska man säga?? Bitter??


Jag jobbar på posten nu under julsorteringen och jag måste säga att jag blir så jävla förbannad!

1. Skriv postnummert på kuveret för i helvete! Vi får så mycket extra arbete om ni inte gör det!

2. Sluta upp med dom där fjantiga jävla cpformade vykorten, antingen är dom stora så in i helvete eller så är dom krokiga och sneda.

3. Om ni inte ska skriva postnummer på kuveret så får ni för fan ha ett kort som ser någerlunda bra ut, inget jävla fult kort med 2 6 åringar som ser ut som några invalida cpbarn!

Kort/kuvert med fula äckliga ungar + inget postnummer = JÄVLA FÖRBANNAD!

4. TJEJER, sluta för i helvete upp med det förbannade glittert, blir så jävla arg att jag ska behöva se ut som en jävla discokula när jag ska hem.

5. Sätt för i helvete frimärke på kuväret era lata jävlar. (jag slänger skiten som kommer utan frimärke, ni förlorar på det!)

6. Jag hatar alla gamlingar som skriver på runsvenska, så det är så in i helvetes svårt att tyda postnummert!

Edit:

7. Tänkte på en sak till. Jag hatar folk som är så dumma att dom tror brevet kommer fram till familjen Svensson, när de inte skriver adress!! IDIOTER!!!!!!!

Och till er som säger att det finns folk som fixar brev utan postnummer. JA det finns det! Men tanken på personerna som tänker "ööh höhöh inget postnummer hhööhö, jag skicka endå höhöh" STRYK SKULLE NI FAN HAFT!!! 

EDIT: Idag så är det ännu en dag på posten, hoppas inte lika många idioter skickar in brev. ska även läsa lite kort så ni får ta del av vad det står på korten som mest.

trodde jag skulle kunna lugna mina nerver idag, men icke. värre än igår.

8. http://img158.imageshack.us/img158/4228/dsc00337am6.jpg
http://img158.imageshack.us/img158/2645/dsc00339bh2.jpg


Till er som inte ser vad där står. "TILL ::::::::: från ::::::" OCH SÅ TOG IDIOTEN SIG FRIHETEN TILL ATT RITA ETT EGET JÄVLA FRIMÄRKE?!?!?! VAD I HELVETE?!?!?

VAD I HELVETE SKA DET DÄR FÖRESTÄLLA?!?!?!?!?!?!?! FULT KORT + ?!?!?

EDIT: DAG 3

Ja idag skulle jag jobba på morgonen till eftermiddagen, men så blev det ej, fick diaree och drog hem snabbt som fan, han inte mer än till dörren då jag sket på mig själv. (har bildbevis)
(skicka om om ni vill ha bevisen, lägger ja upp dom här så finns risk för bann)

EDIT: 3-9. Jobbade idag då och fick se ett roligt vykort. *väldigt väldigt konstig text, bakåtvända bokstäver osv* det stog: "skrive me vä arm, brutit hö arm. god jul"
tog en bild på det, men vet inte om den blev så bra, ska lägga upp den sen.

BTW; någon med en mamma som heter hsom jobbar på posten? :) väldigt trevlig.
Hon berättade faktiskt om den här tråden idag :) så någon från fragbite borde känna igen sig :) hon tyckte den var väldigt rolig:)

--------------- --------------- --------------

((((en sak som jag dock tycker är väldigt gulligt, det är alla brev som ska till tomten (: de finns ett eget fack som är markerat "tomten" där vi stoppar alla brev som ska till tomten :) lust o äta upp gullungarna :) )))))

KÄLLA : FRAGBITE

Kommentarer
Postat av: LINA

haha, mkt rolig läsning :D

2008-01-06 @ 18:49:23
URL: http://www.juridikt.blogg.se
Postat av: Markus

lol

2008-01-06 @ 20:28:02
Postat av: jenny

Hahahahahah =D

2008-01-07 @ 14:46:35
URL: http://jennssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0