*Magkatarr*

Förbannade mage eller moder natur eller vem sjutton man ska skylla på!?!?!
I dag mitt på rundan fick jag värsta magkatarren och hungerkänslan, kändes som det hade täppt till och fick andas tyngre.
För det 1:a var det väldigt längesen jag hade katarr och för det 2:a brukar jag ju äta som en gris innan rundan så jag känner mig sjukt mätt när jag börjat springa.

Jag sköter mig jättebra nu ju, för något år sedan hade jag inga bra matvanor alls eller skötte det bra *erkänner* och fick ju då magkatarr hela tiden.
Men nu äter jag regelbundet eftersom jag jobbar heltid så har det ju blivit att man fått in en rutin.
Min dag ser ungefär ut såhär;

05.20 En banan innan jag går till jobbet.

09.00 Frukost på jobbet bestående av Yoggi & 2-4 mackor och några frukter när det finns.

12.00-13.00 2 mackor och 1-2 frukter

15.00 En kopp té och eventuellt frukt eller något annat litet.

18.00-19.00 En middag bestående av ris, soppa, och någon matigare rätt.

Så är det ofta så man kan ju inte säga att jag missköter mig längre. Tagit en Novalucol nu och känns redan lite bättre. :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0