*Peachtree moment*

Japp ni såg rätt i rubriken, har faktiskt blandat till mig en drink tycker jag förtjänar det i dag =)
Och är ju faktiskt AW torsdag i dag med *ler*
När jag kom hem hade jag fått papprena skickat till mig angående lägenheten, så skrev på alla och tog vagnen till Frölunda Torg för att lämna de till mäklaren + kopiera mitt körkort som tydligen behövdes.
Så nästa gång vi ses är på banken och min inflyttningsdag :-D

Va inne på Effkå när Sven ringde och grattade mig till lägenheten, himla kul att prata med honom.
Blev verkligen paff av att han ringde, men som sagt väldigt kul, så har bjudit upp han och Kristina sen *skrattar*

Ska gå ut till Cilla & Bitte nu, vi ska väl antagligen käka snart, Bon Apétit =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0