*Vi i köket*

Börjar dra sig mot läggdags men är rätt pigg eftersom jag sov en stund innan i eftermiddag =)
Men behövde verkligen det eftersom jag inte kunde sova något i måndagsnatt och det blev en lång dag i går.
Jag & Cilla har suttit och skrivit ner vad jag behöver i lägenheten sen, haha vi bara satt och kollade på varandra medan vi tänkte svårt att komma på endel, sen helt plötsligt kommer man på hur mycket som helst.
Men det är rätt kul att planera det även Cilla tycker det är kul så är ju bra =)
Redan på lördag ska jag köpa en grej, nämligen galgar från Åhlens som är jätte snygga.

Är svarta i trä *Nice*


// Tin @-}--



Kommentarer
Postat av: Sara

Egen lägenhet?=)

2008-01-03 @ 23:56:46
URL: http://payinginnaivety.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0