*Yeah Yeah 1 vecka kvar*

Yeehaaw äntligen fredag, så attans skönt verkligen, jobbig är bara förnamnet på denna veckan oj oj oj.
Man kan sammanfatta den med; rånet mot terminalen, halkan som var som bl.a gjorde att min favoritkollega bröt foten och kommer vara borta länge, ett namn på min onda höft nämligen muskelseninflammation, regn & blåst och till sist träningsvärk av mina stretchövningar som ska hjälpa mot höften =)

Men som sagt det är Fredag i allafall, vilket betyder att jag om en vecka får nyckeln till min lägenhet och kan flytta in där och inreda som jag vill *kul kul*
Ska platta håret nu sen tror jag min sambo kommer strax så vi kan dra oss ner mot Smålandsskogarna för min sista helg i Värnamo som hrm.. hittar inget ord för det.
Men om vi säger såhär efter söndag kommer det verkligen bli mitt flickrum *Hell Yeah*
Ska packa ner det sista nu och peka ut vad mamma och pappa ska köra upp nästa vecka.
Skriver om några timmar igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0