*Besök på Hisingen*

Jag vart så uttråkad ikväll så ringde Tony och frågade om jag fick titta förbi en stund vilket gick bra.
Så åkte hem till honom och drack te och snackade *Trevligt*
1:a gången jag va på riktigt besök på Hisingen med, men såg nice ut där med hehe.
På hemvägen började det SPÖREGNA och jag hade bara en Piké på mig så fick kuta in i kuren när jag skulle byta vagn. Så stod en kille och log mot mig i samförstående typ, så jag bara fy faan.
Så började vi småprata lite så frågade han vart jag bodde så sa jag det och det visade sig att han bodde på samma ställe, så vi tog sällskap i vagnen.
Sen bodde vi as nära så gick ihop så pekade vi på husen vi bodde innan vi skildes åt haha as trevlig kille.
ÄLSKAR när folk bara kan börja prata med en sådär

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0