*Dags igen*

Då var det dags att säga bye bye för sena uppesittar nätter och långa sovmonnar *Snyft*
I morgon är det dags för mig att gå tillbaka till jobbet, ska bli hyfsat kul, men samtidigt lite ledighet till tackar man ju ändå inte nej till *ler*
Ska jobba 5 veckor innan jag har mina andra semesterveckor, så ska ha det som mål och antagligen kommer det att gå jäkligt fort dit.
Bara det händer lite roliga saker på helgerna så går det =)
Känns väldigt bra att jag ska få gå på mitt favorit distrikt med nu i allafall 2 veckor, hoppas på mer ;)

Kvällen har jag tillbringat i köket =)
Började fixa käk, sen blev man kvar här för att diska och fixa i ordning, gjorde fint i några av lådorna m.m.
Måste gå igenom mitt städskåp, riktigt dåligt med plats där inne och har massa som ska få plats där.
Så ska organisera upp det lite grann när jag känner för det ;)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0