*Fan vad varmt det är*

Nu är det verkligen äkta sommarväder haha satt på balkongen då jag hör en gubbe frustrerat säga Faan vad varmt det är och det har han jäkligt rätt i =)
Ska det vara såhär resten av sommaren tro!?!
Snackade med Patricia nu i helgen så berättade hon att de hade varit på Liseberg och inne på Gammelfoto, så hade de sett min bild precis innanför dörren.
Vadå pinsamt att hänga där så alla ser den, det är lugnt men tycker ändå de borde frågat om det är okej att de hänger upp den där, var ju fasen 7-8 månader sedan jag tog den =)
Tänker sitta på balkongen tills solen försvinner idag, sedan blir det att fixa med min DVD & CD samling och sedan fortsätta rensa på datan, vilket tar år och dar =)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0