*Helgen är förbi =(*

Blää vad denna helgen gick fort helt plötsligt =(
Ser redan fram emot nästa, ska bara komma på vad man ska hitta på för bravader då haha.
Blev tokavis när jag snackade med Nea idag, de var ju på Sofiero och lyssnade på Winnerbäck i fredags, men det som gör mig avis är att Maia Hirasawa och Miss Li va där med, att jag hade velat se det *Morr*
Vill ju höra Gothenburg, And I found this boy och Oh Boy live =(

Tack Sofie för allt skratt ikväll du är en ängel och ni som vill spana in my girls blogg kan gå in på forgetful.blogg.se
Bidjet, fucked for the very first time, får ja en krona för kukan, bröböök, kungens kööva, khaw geng, rolla stocken, ta 3 betala för 2, you name it intern skämt så det smäller om det ;)



Sofie & Jag innan vi skakade rumpa på Sticky.

Kommentarer
Postat av: TINA M

Jag får komma upp någon gång så får vi gå ut eller så...skulle vara kul att ses nu när 20 år har gått typ sedan vi sågs sist^^

2008-07-16 @ 20:12:11
URL: http://tinolini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0