*I'm feeling good*

Tra la la la så var det helg, vi lyckades mygla så vi fick gå hem tidigare idag, eller ja vi måste komma dit 30 min tidigare på måndag, men det gör jag alltid ändå ju så känns inte som någon förlust *ler*
Fast jag ska börja 6.45 nästa vecka *Nice*
Efter jobbet delade jag & John en starköl haha, den satt bra kan jag säga.
Tog bussen bort till torget och köpte Soundtracket till Mamma Mia så sitter och diggar, längtar till filmen släpps sedan =)
Köpte även lite tidningar, tidningsfreak som man är =)
För någon månad sedan spanade jag inne på Ginza & CDON efter någon slags samlingsbox av "En fyra för tre", men hittade inget och nu såg ja att den fanns på Åhlens, lätt att jag ska köpa den.
Nu ska jag dra på bikinin och sätta mig och sova på balkongen*

// Tin @-}--






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0