*King Arthur*

Lyckades kolla igenom en film *Blixtar & dunder, magiska under*
Blev King Arthur som jag köpte för ett jäkla tagsen, den är mäktig*
Alltså jag gillar sådana filmer eftersom de är så mäktiga även om det inte är klassiska Katrin filmer, men som sagt gillar tanken på hur de är inspelade, samma sak med Sagan om ringen och Harry Potter filmerna.
Är så impad av Stellan Skarsgård som verkligen har lyckats om man säger så, han och Peter Stormare är verkligen kapitel för sig, kul att de få vara med i så stora filmer =)

Ska beställa Salve, kommer ni ihåg när det gick som sommarlovsmorgon?
En av mina favoriter ,hade även Tippen som en favvo, snacka om flashbacks så ska köpa den nu hehe, Albin Holmberg gör ju den jäkligt sevärd eller Flinkas som han nu heter =)

Sofie ringde innan, som vanligt förlängde hon mitt liv med några år =)
Kan även bero på vad jag ansåg om några skåningar just då hehe, men det ska jag nog inte skriva här, blir nog avstängd då haha ;)
Har läst som en idiot idag, men boken jag läser nu är så fruktansvärt bra *Me like*

DVD Barn/Ungdom/Familj, Salve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0