*Liseberg i repris*

Satan vad jag är trött nu.
Så fort jag kom hem från jobbet och bytt om så åkte jag till Liseberg för att träffa Per, Cina, Markus och Ellinor *Trevligt*
Hängde med de ett tag och fick käk *Tack & Bock ;)*
När vi stod i ett lyckohjul så visade det sig att Tobias jobbade där, en gammal kollega. Världen är liten hehe, blev verkligen paff.

Har ÄNTLIGEN fått mitt intyg från jobbet, så va nere på bibblan här och kopierade alla papper igen, färgen var ju nästan slut när jag kopierade på jobbet.
Så i morgon kan jag skicka in de, tror det är fel sorts intyg eftersom jag inte fick det jag & Kicki hade skickat till de, men skickar in det så får de skicka ännu ett nytt isåfall =)

Ska läsa lite nu, får se om man lyckas utan att somna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0