*Möte i trappan*

I dag är det en super trött människa som skriver här, jag va skit pigg i natt och kunde inte alls komma till ro.
När jag va i en uppgång idag så kom det en kille och sprang ner när jag skulle upp så hejade vi på varandra, sen dröjde han sig kvar och kom tillbaka.
Så frågade han om det var jag som blev påkörd och frågade hur det hade gått och hur jag mådde nu *Sött*
Då visade det sig att han va ambulansförare och hade varit med när det hände, eller som han sa, han hade varit med och plockat upp efter och hade inte "lyft" mig haha.
Frågade även han om moppen och han bara pustade som svar, och sa att det låg delar överallt hehe.
Tyckte det va gulligt av honom att fråga hur det hade gått i allafall =)


Haha så kul i dag på frukosten.
Vi satt några stycken och käkade så va rätt mycket grejer överallt, så satt jag och läste i GP och när jag skulle vända blad så råkade min hand snudda vid Rickards lår, inte alls meningen *Lovar*
Och jag bara tittar på honom och ropar "OJ", han garva bara och säger "Jaha på posten syssla vi med sexuella trakasserier"
Det var kul =), eller som jag sa till honom "Det blev hårigt" haha.

När jag kom hem var jag nära att snubbla över posthavet på golvet, hade bl.a fått 2 tidningar som jag prenumerera på, 2 paket som jag väntat på.
Sen ett brev av Louise, och det tråkigaste en sjukhus & ambulansräkning på 450 :- *KUL=NOT*
Men Lola ringde och berättade att jobbet kommer att betala för det sen *Pjuuh*
Ska nog gå in på vårt personalkort och spana in vad som finns där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0