*Not again, still dreaming*

Jag blir lack på mig själv asså, tog en rejäl powernap innan, drömmer jag? JAPP om samma person? JAPP Why why why??
Måste analysera det med Sofie tror jag hehe, man anar redan vad hon kommer svara dock *
Blev lite små rörd över dagens avsnitt av Extreme Home Makeover, lite små charmigt att 6 stycken "män" blir så glada att de gråter glädetårar.
När tjejen frågade den ena killen om hur hans drömrum såg ut, bad han endast om en säng, lycka finns verkligen i alla slags former.
Messat lite med Martin idag med och sagt vilka datum jag kommer till Stockholm så han håller sig kvar i Hufudstaden!
Åker ju egentligen inte dit för att umgås med folk, men får väl ta 2 flugor i en smäll, måste kontakta Roger snart med!
Satte mig på balkongen nu, blåser endel, men det var skönt ändå hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0